سوالات متداول پیرامون مرجوعی محصولات خریداری شده
تنها کیت ها و بردهایی که توسط آی سی98 مونتاژ می شوند، دارای 2 روز فرصت آزمایش توسط مشتری هستند. زمانیکه سفارش به دست مشتریان می رسد، مشتری به مدت 2 روز فرصت دارد تا محصول را به صورت کامل آزمایش نماید و در صورتیکه محصول دارای خرابی بود می تواند با انجام هماهنگی به صورت تلفنی با واحد فروش آی سی98 آنرا جهت تعمیر و ارسال مجدد به آدرس شرکت از طریق پست پیشتاز ارسال نماید، لازم به ذکر است زمانیکه سفارش توسط مشتری تحویل گرفته می شود، تاریخ دقیق آن در سامانه اداره پست ثبت می شود و فرصت 2 روزه آزمایش دقیقا از زمان دریافت سفارش محاسبه می شود و هرگونه عیب فنی که توسط مشتری بعد از 2 روز بنا به هر دلیلی اعلام شود قابل قبول نبوده و بعد از آن انجام تعمیرات لازمه پرداخت هزینه تعمیر کیت است.
توجه: از آنجا که قطعات الکترونیکی شامل مقاومت ها، خازن ها، ترانزیستورها، تراشه ها، سنسورها، میکروکنترلرها، ماژول ها و … قطعاتی هستند که وارداتی بوده و این امکان وجود ندارد که در هنگام خرید، تمامی آن ها مورد آزمایش قرار گیرند به همین دلیل این دسته از محصولات شامل گارانتی نمی شوند و آی سی98 هیچگونه مسئولیتی بعد از فروش آن به مشتریان در صورت خرابی ندارد. اما لازم به ذکر است همواره شرکت افق ایده پردازان (صاحب امتیاز آی سی98) با توجه به تجربه 10 ساله در این حوزه سعی می کند تا از شرکت ها و فروشندگان معتبر اقدام به خرید قطعات با کیفیت و اورجینال نماید تا همیشه کمترین خرابی در بین محصولات عرضه شده برای مشتریان عزیز پیش آید.
بله، این امکان تحت شرایطی وجود دارد.
خیر، متاسفانه این امکان در حال حاضر وجود ندارد.
وجود مغایرت، باید حداکثر ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا از طریق تماس تلفنی اطلاع رسانی گردد.
آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، از طریق شماره تماس فروشگاه به ما اطلاع داده شود.
آسیب دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، از طریق شماره تماس فروشگاه به ما اطلاع داده شود.
خیر، متاسفانه این امکان در حال حاضر در آی سی98 وجود ندارد.
شما می توانید درخواست مرجوعی خود را تا حداکثر ۲۴ ساعت برای کالا با ایراد ظاهری یا مغایرت را به ما اعلام کنید.